Doar un turn ratacit printre case

Expandmenu Shrunk


Realizari si CV

Pasionat de publicitate inca de cand eram la inceputul liceului, m-am orientat spre acest domeniu, dar neexistand o “scoala de publicitate” m-am orientat spre facultatea cea mai apropiata de acest domeniu, si anume facultatea de Marketing. Bineinteles ca in aceasta facultate m-am orientat spre latura marketingului de “Comunicarea de Marketing si rolul ei in promovarea produselor”, domeniu care a purtat si numele lucrarii mele de licenta. Din fericire, am avut si sansa in ultimul an de a fi selectat in echipa de consultanta de marketing a doamnei Decan Manuela Epure, in proiectul pentru clientul Securit SA. In cadrul acestui proiect, inclinatiile mele spre comunicarea de marketing mi-au adus recunoasterea muncii la acel nivel incat mi s-a acordat increderea de a transmite direct partea mea de consultanta clientului, fara ca acesta sa mai fie verificat in prealabil de coordonatorul de proiect.

Ulterior am ajuns in departamentul de Comunicare si Relatii Publice al Autoritatii Nationale pentru Tineret (ANT), institutie care s-a transformat in Ministerul Tineretului si Sportului, ulterior fiind preluat de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, minister in care mi-am incheiat activitatea datorita disponibilizarilor facute masiv in 2011. De mentionat ca in cadrul ANT, la nivelul anului 2007 am identificat nevoia tinerilor din Romania de a invata ce este o afacere, nevoie pe care am incercat sa o satisfac in cadrul proiectului initiat de mine in anul 2008, Abecedar Business Training (ABT). Pentru realizarea acestui proiect am initiat un parteneriat intre asociatia din care faceam parte Junior Chamber International pentru a sustine cursurile, si Autoritatea Nationala pentru Tineret pentru a finanta realizarea acestui proiect. Proiectul a fost implementat in 5 orase mari din tara, si anume in Brasov, Timisoara, Cluj, Constanta si Bucuresti, iar datorita acestuia exista in prezent mici afaceri in tara implementate de cursantii ABT. La acest proiect au fost un numar de peste 2000 de inscrieri, beneficiarii directi fiind in numar de 200.

In urma disponibilizarii mele de la MECTS am infiintat Charity For Community Association (CFC A), asociatie ce doreste sa implice tinerii in viata societatii civile si a comunitatii, dar si educarea lor nonformala pentru atingerea performantelor pe plan profesional. Astfel, in 2010 asociatia a avut un prim proiect mare in parteneriat cu Trupa Vunk, “Medicina ca afara” care a avut scopul de a ajuta financiar medicii rezidenti pentru ca acestia sa nu mai fi neviti sa plece din tara pentru practicarea la un nivel decent a medicinei.

Un alt proiect care prinde contur in prezent, este “DONEAZA O CARTE (elevilor hirsoveni)”. In urma identificarii numarului scazut de carti din bibliotecile scolare din Hirsova, dar si a interesului foarte scazut al tinerilor de a citi carti, CFC A a lansat apelul national “DONEAZA O CARTE (elevilor hirsoveni)” si a reusit pana inprezent sa stranga un numar de peste 1400 de carti, carti care deja au fost impartite scolilor intr-o prima etapa. Proeictul este continuat in prezent cu o a doua etapa de oferire de carti cu titlu gratuit bibliotecilor scolare, de aceasta data cartile urmand sa fie impartite scolilor in functie de numarul de recenzii/descrieri de carte citita de elevi publicate pe pagina dedicata acestui proeict literatura.hirsova.ro.

 

O realizare personala care a ajuns si pe biroul directorului de marketing de la MC Donald’s a fost reprezentata de transformarea siglei MC Donald’s in sigla MC Lover’s. La MC Donald’s aceasta noua sigla a ajuns impreuna cu ideea pentru un meniu care poate purta acest nume. Meniul MC Lover’s s-ar adresa cuplurilor care servesc masa la acest fast food, si ar trebui sa contina doua sandwich-uri, doua portii de cartofi, doua sucuri si eventual doua deserturi la un singur pret. Aceasta sigla aparand neoficial si pe un cd cu muzica de indragostiti, s-a oferit ideea ca de Valentine’s Day tuturor celor care comanda meniul MC Lover’s sa le fie oferit cadou si cd-ul respectiv.

 Si playlist-ul CD-ului MC Lover’s, cd care a primit si autograful lui Cornel Ilie, solistul Trupei Vunk.

 

CV-ul complet poate fi descarcat de aici: CV Catalin Ionita.